1. Η Εταιρεία – Το Ηλεκτρονικό Κατάστημα

 

Οι παρόντες Όροι διέπουν την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών από την Ανώνυμη Εταιρεία με την επωνυμία « SHOP&TRADE AΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ, ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ» (εφεξής η «Εταιρεία», «Εμείς», «Εμάς»), με έδρα τις Σέρρες, Ε.Ανδρόνικου 27, 62125, και τηλέφωνο +30 23214 02172   και e-mail. info@megusto.com.gr με Α.Φ.Μ  / Δ.Ο.Υ  ΣΕΡΡΩΝ,  ΑΡ.Γ.Ε.Μ.Η. 3917301000. Η Εταιρεία, σας παρέχει μέσω του παρόντος δικτυακού της τόπου megusto.com.gr (εφεξής το «Ηλεκτρονικό Κατάστημα») γενικό πληροφοριακό υλικό αναφορικά με την εταιρική της ταυτότητα, τα προϊόντα της και τις δραστηριότητές της. Συγχρόνως η συγκεκριμένη ιστοσελίδα αποτελεί βασικό μέσο επικοινωνίας της Εταιρείας μέσω διαδικτύου προς το κοινό των προϊόντων που εμπορεύεται (εφεξής τα «Εμπορεύματα»). Η Εταιρεία δραστηριοποιείται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και συγκεκριμένα εμπορεύεται και πωλεί δια του Ηλεκτρονικού Καταστήματος σε Έλληνες καταναλωτές ενδύματα, υποδήματα, αξεσουάρ (γυναικεία, ανδρικά και παιδικά), είδη σπιτιού και άλλα συναφή είδη (εφεξής το/τα Εμπόρευμα/Εμπορεύματα), τα οποία προμηθεύεται από τρίτες επιχειρήσεις. Επιπροσθέτως δε της διαδικασίας ηλεκτρονικής πρόσβασης και αγοράς Εμπορευμάτων από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα της Εταιρείας, η Εταιρεία σας παρέχει και τη δυνατότητα τηλεφωνικής παραγγελίας. των Εμπορευμάτων κατά τους όρους του παρόντος. Το Ηλεκτρονικό Κατάστημα ανήκει στην Εταιρεία, η οποία είναι διαχειρίστρια του Ηλεκτρονικού Καταστήματος. Η Εταιρεία δηλώνει δια του παρόντος ότι το Ηλεκτρονικό Κατάστημα λειτουργεί νόμιμα, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

 

2. Γενικές Πληροφορίες

 

2.1.Καλείστε να διαβάσετε προσεκτικά τους παρόντες Όρους Συναλλαγών και Όρους Χρήσης (περιλαμβανομένης της Πολιτικής Απορρήτου) πριν πλοηγηθείτε στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα και πριν προβείτε σε οιαδήποτε παραγγελία και αγορά Εμπορευμάτων. Διά της εγγραφής / χρήσεως / επισκέψεως και γενικά πρόσβασής σας στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα αναγνωρίζετε και αποδέχεστε ανεπιφύλακτα ότι έχετε διαβάσει, καταλάβει και συμφωνείτε, χωρίς οποιοδήποτε περιορισμό, όρο ή αίρεση, να δεσμεύεστε από τους παρόντες Όρους Χρήσης – Συναλλαγών. Εάν δεν συμφωνείτε και δεν αποδέχεστε τους παρόντες όρους υποχρεούστε να απέχετε από τη χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Η χρήση και η περιήγησή σας στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα συνεπάγεται τη ρητή και ανεπιφύλακτη αποδοχή από μέρους σας της παρούσας Σύμβασης και του συνόλου των όρων αυτής.
2.2. Οι παρόντες Όροι μπορούν ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση να τροποποιηθούν αποκλειστικά και μόνο από την Εταιρεία, από τότε δε και στο εξής θα εφαρμόζονται σε κάθε επικοινωνία, σχέση και συναλλαγή που διέπει εσάς και την Εταιρεία. Οποιοιδήποτε άλλοι Όροι και Προϋποθέσεις αποκλείονται ρητώς. Οι ισχύοντες Όροι είναι αυτοί που βρίσκονται σε ισχύ κατά τη στιγμή της παραγγελίας σας. Τυχόν τροποποιήσεις στους Όρους θα ανακοινώνονται μέσω αναγραφής της ημερομηνίας τελευταίας τροποποίησης στην αρχή των παρόντων Όρων Χρήσης. Δια του παρόντος αναλαμβάνετε την ευθύνη να ελέγχετε περιοδικά αν έχουν επέλθει τροποποιήσεις στους παρόντες Όρους Συναλλαγών. Η χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος μετά την ως άνω αναφερόμενη τροποποίηση λογίζεται ως αποδοχή των Όρων Συναλλαγών, όπως αυτοί τροποποιήθηκαν.
2.3.Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να επιλέγει ελεύθερα τα Εμπορεύματα που προβάλλει στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα και να τροποποιεί, ανανεώνει ή/και αποσύρει αυτά οποτεδήποτε και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Το ίδιο ισχύει και για την τιμολογιακή της πολιτική, τις τυχόν προσφορές και τις εκπτώσεις τις οποίες δύναται να επιλέγει και να διενεργεί ελεύθερα σύμφωνα με το νόμο, καθώς και να τροποποιεί, ανανεώνει ή/και αποσύρει οποτεδήποτε και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση ή/και τήρηση προθεσμίας.
2.4.Μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος θα ενημερώνεστε από την Εταιρεία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας για τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του/των Εμπορεύματος/των, την τιμή, την ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης, την τιμή της ενδεχόμενης προσφοράς και το δικαίωμά σας υπαναχώρησης
2.5.Η χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος γίνεται με αποκλειστική ευθύνη σας. Προκειμένου να έχετε σωστή και ολοκληρωμένη πρόσβαση στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα πρέπει να είναι ενεργοποιημένη στον browser, η γλώσσα JavaScript καθώς επίσης και η δυνατότητα για λήψη cookies. Για να χρησιμοποιήσετε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα πρέπει να έχετε εγκατεστημένες τις τελευταίες και πιο ενημερωμένες εκδόσεις webbrowser (ενδεικτικά GoogleChrome, MozillaFirefoxκλπ). Συνιστάται επίσης η χρήση τελευταίων εκδόσεων των browsers καθώς επίσης και του AdobeFlashPlayer για την εμφάνιση επιπρόσθετων γραφικών. Ο Χρήστης (επισκέπτης/μέλος) του Ηλεκτρονικού Καταστήματος αναγνωρίζει και αποδέχεται ότι για τη χρησιμοποίηση ορισμένων εκ των υπηρεσιών του Ηλεκτρονικού Καταστήματος ενδέχεται να χρειαστεί να κατεβάσει ( download) στον Η/Υ του ορισμένα αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά προγράμματα. Το περιεχόμενο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος δεν αποτελεί και δεν δύναται σε καμία περίπτωση να ερμηνευθεί ως παροχή συμβουλής, άμεσης ή έμμεσης προτροπής σας να προβείτε σε οποιαδήποτε πράξη. Η αξιολόγηση του περιεχομένου του Ηλεκτρονικού Καταστήματος εναπόκειται στην κρίση σας και αναλαμβάνετε την ευθύνη για τη χρήση οποιουδήποτε τμήματός του. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα μέρος ή το σύνολο των υπηρεσιών της χωρίς καμία προειδοποίηση κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια.

 

3. Χρήστες Ηλεκτρονικού Καταστήματος

 

3.1. Ανεξαρτήτως του αν είστε εγγεγραμμένος ή όχι στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα λογίζεστε ως Χρήστης του Ηλεκτρονικού Καταστήματος. Ως Εγγεγραμμένος Χρήστης λογίζεστε όταν εγγράφεσθε στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα με σκοπό να κάνετε χρήση των Υπηρεσιών της Εταιρίας.
3.2.Με την αποδοχή των παρόντων Όρων Συναλλαγών εγγυάστε ότι είστε άνω των δεκαοχτώ (18) ετών και ότι έχετε δικαιοπρακτική ικανότητα για να μπορείτε να καταρτίζετε και να συμβάλλεστε κατά την κείμενη νομοθεσία. Αν δεν πληρείτε τις ως άνω προϋποθέσεις απαγορεύεται να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας, άλλως υποχρεούστε όπως χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες μας αποκλειστικά και μόνο υπό την καθοδήγηση ενός γονέα ή εν γένει κηδεμόνα. Στην τελευταία αυτή περίπτωση η Εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος της να αξιώσει από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελίες..

 

4. Επιφυλάξεις

 

4.1.Τα Εμπορεύματα που πωλούνται μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος προορίζονται αποκλειστικά για αγορά και προσωπική σας χρήση. Απαγορεύεται ρητά να μεταπωλείτε προϊόντα αγορασμένα από την Εταιρεία. Παραβίαση της ως άνω υποχρέωσης σας δημιουργεί ευθύνη αποζημίωσης εις βάρος σας.
4.2.Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, τα οποία δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια, ή υπό την επιφύλαξη διακοπών λειτουργίας του Ηλεκτρονικού Καταστήματος για λόγους που βρίσκονται έξω από την σφαίρα του ελέγχου της Εταιρείας. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη ενδεικτικά αλλά μη περιοριστικά για λόγους ανωτέρας βίας, τεχνικά προβλήματα, μη κάλυψη διαδικτύου, υπερφόρτωση διαδικτύου, διακοπή σύνδεσης με το διαδίκτυο, μη αποστολή ή αποδοχή μηνυμάτων λόγω έλλειψης διαθέσιμου χώρου.
4.3.Η Εταιρεία στα πλαίσια καλή πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά και φωτογραφίες των Εμπορευμάτων και διατηρεί το δικαίωμα να διορθώσει τυχόν λάθη ή να αλλάξει ή να ενημερώσει τη σελίδα ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση. Δεδομένης της φύσης της παρουσίασης των Εμπορευμάτων στο διαδίκτυο και των διάφορων τύπων εμφάνισης κι έκθεσης που χρησιμοποιούνται, τα χρώματα, τα υφάσματα και το μέγεθος που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα μπορεί να διαφέρουν ελαφρώς από αυτά του πραγματικού είδους. Εάν το Εμπόρευμα δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας μπορείτε να μας το επιστρέψετε σύμφωνα πάντα με την πολιτική επιστροφών της Εταιρείας, η οποία ρυθμίζεται στο παρόν παρακάτω υπό 12.

 

5. Η παραγγελία σας

 

Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος απαιτείται (α) να συμπληρώσετε ειδική φόρμα παραγγελίας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης και (β) να αποδεχτείτε (ενεργητικά) ανεπιφύλακτα τους όρους της σύμβασης πώλησης – τους παρόντες όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου με την ηλεκτρονική επιλογή «Αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου» που θα σας δοθεί από τον διαδικτυακό τόπο. Το σύνολο των στοιχείων που αποστέλλεται από εσάς στην Εταιρεία για την ορθότητα και την νομιμότητα του οποίου ευθύνεστε εξ’ ολοκλήρου, καθώς η Εταιρεία μας λαμβάνει γνώση αυτού μόνον κατά δήλωσή σας, εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων, που τηρεί η Εταιρεία και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της έγγραφης ρητής σας συγκατάθεσής, που παρέχεται με την αποστολή της ως άνω φόρμας και την ενεργητική αποδοχή σας των Όρων Χρήσης και της Πολιτικής Απορρήτου ως άνω.
Στην περίπτωση τηλεφωνικών παραγγελιών, κατά τις οποίες τηλεφωνείτε οι ίδιοι στη γραμμή επικοινωνίας πελατών – χρηστών του Ηλεκτρονικού Καταστήματος στον αριθμό: 210-3408450 (αστική χρέωση), προκειμένου να θέσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά, θα δίδετε τα απαραίτητα για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης στοιχεία σας και θα επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας επισημαίνοντας τον κωδικό / ούς των Εμπορευμάτων και την αποδοχή από μέρους σας των Όρων Χρήσης και της Πολιτικής Απορρήτου. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία η την παραγγελία σας πριν την ανάθεση της στην Εταιρεία, θα σας παρέχετε σχετική δυνατότητα με απευθείας επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας μας στο τηλ. 210-3408450 (αστική χρέωση), [ώρες επικοινωνίας: Δευτέρα-Παρασκευή 9πμ-6μμ. ).

 

5.1. Αποστολή Αιτήματος για Παραγγελία

 

5.1.1. Μπορείτε να πλοηγηθείτε στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα, να επιλέξετε ελεύθερα μέσα από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα τα Εμπορεύματα της αρεσκείας σας και να τα τοποθετήσετε στο καλάθι αγορών σας. Κατόπιν, κάθε φορά μετά την ολοκλήρωση των αγορών σας, ακολουθώντας τα “βήματα” που σας υποδεικνύονται κάθε φορά θα προχωρήσετε στην αποστολή του αιτήματός σας για παραγγελία προς την Εταιρεία συμπληρώνοντας όλα τα προσωπικά σας στοιχεία που σας ζητούνται στην αντίστοιχη φόρμα εγγραφής, εάν εγγράφεσθε για πρώτη φορά, ή θα εισάγετε τον κωδικό πρόσβασής σας για κάθε επόμενη αγορά σας στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία θα σας δίδεται η σχετική δυνατότητα ηλεκτρονικά κάθε φορά από το πεδίο ο “Ο Λογαριασμός μου” κατά το στάδιο ολοκλήρωσης των αγορών σας. Για τυχόν σφάλματα κατά τον ηλεκτρονικό χειρισμό πριν την ανάθεση της παραγγελίας σας στην Εταιρεία, θα σας παρέχετε δυνατότητα επισήμανσης αυτών και διόρθωσής τους με απευθείας επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας τηλ. 210-3408450 (αστική χρέωση), [ώρες επικοινωνίας: Δευτέρα-Παρασκευή 9πμ-6μμ. ). Με την αποστολή του αιτήματος προς παραγγελία σας εμφανίζεται στις οθόνες σας αυτοματοποιημένο μήνυμα που περιλαμβάνει τα στοιχεία του αιτήματος παραγγελίας που θα λάβει η Εταιρεία, το οποίο στη συνέχεια σας αποστέλλεται ηλεκτρονικά στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. Όλα τα αιτήματά σας παραλαμβάνονται από εμάς με την επιφύλαξη ελέγχου διαθεσιμότητας των Εμπορευμάτων που περιλαμβάνονται στο αίτημα παραγγελίας σας (ο οποίος έλεγχος πραγματοποιείται μετά την έναρξη του σταδίου επεξεργασίας που ακολουθεί το αίτημά σας). Κατά το στάδιο της λήψης του αιτήματός σας και της αυτόματης προβολής του περιεχομένου του αιτήματος παραγγελίας σας δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η επεξεργασία του αιτήματός σας από την Εταιρεία και δεν συνιστά αποδοχή της πρότασης σας για αγορά.. Η αποδοχή της πρότασης για αγορά θα συντελείται μόνο κατόπιν της δήλωσης αποδοχής της πρότασης, από την Εταιρεία, η οποία θα αποστέλλεται με ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης παραγγελίας και επιβεβαίωσης αποστολής κατά τα κατωτέρω υπό 5.2.
5.1.2. Εφόσον το επιθυμείτε και το επιλέξετε, η παραπάνω υποβολή παραγγελίας είναι δυνατόν επίσης να γίνει και τηλεφωνικά στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας μας στο τηλ. 210-3408450 (αστική χρέωση), [ώρες επικοινωνίας: Δευτέρα-Παρασκευή 9πμ-6μμ. ).
5.2. Επεξεργασία Αιτήματος για Παραγγελία
5.2.1.Μετά την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας ή την τηλεφωνική σας παραγγελία, θα λαμβάνετε άμεσα και το αργότερο εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά στον αριθμό τηλεφώνου που μας έχετε δηλώσει, αναφορικά με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, η οποία θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία της παραγγελίας (Αριθμός Παραγγελίας, Προϊόντα, Ποσότητα, Τιμή, Στοιχεία Τιμολόγησης και Αποστολή, Μεταφορικό κόστος,κτλ). Η αποστολή του/των Εμπορεύματος/Εμπορευμάτων, θα πραγματοποιείται κατόπιν βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών κατά τα οριζόμενα κατωτέρω υπό 9 .
5.2.2. Η Εταιρεία μας δύναται να έρθει σε επαφή μαζί σας μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο, τα οποία μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας ή κατά την τηλεφωνική σας παραγγελία καθόλη τη διάρκεια μέχρι και την παράδοση της παραγγελίας σας σε εσάς για οποιοδήποτε ζήτημα αφορά τη λήψη, την επεξεργασία, την εκτέλεση ή/και τη μεταφορά της παραγγελίας σας ή/και την πληρωμή ή/και την επιστροφή των προϊόντων ή για οτιδήποτε άλλο. Τα μέρη συμφωνούν, ότι η εν λόγω επικοινωνία (μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μηνύματος ( sms) στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει ή με επικοινωνία στο σταθερό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει) καλύπτει το σύνολο των νόμιμων προϋποθέσεων έγγραφης ενημέρωσής σας, όπου και όταν ο νόμος το απαιτεί.
6. Τιμές
Στις τιμές που αναγράφονται δίπλα από κάθε Εμπόρευμα περιλαμβάνεται ο Φ.Π.Α., ως αυτός εκάστοτε καθορίζεται.
Πριν την αποστολή της παραγγελίας σας δηλώνετε δια του παρόντος και δια της αποδοχής σας κατά τον όρο 5 ανωτέρω, ότι λάβατε γνώση των εξής στοιχείων:
1. Στις αναγραφόμενες τιμές των διάφορων Εμπορευμάτων που αποτυπώνονται στις σελίδες του Ηλεκτρονικού Καταστήματος συμπεριλαμβάνεται o Φ.Π.Α.
2. Διατηρούμε το δικαίωμα να μεταβάλλουμε τις τιμές χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση σας. Τροποποίηση της τιμής παραγγελθέντος / ων Εμπορεύματος / ων από την παραγγελία αυτού /ων έως και την παράδοσή του /ους δεν σας δεσμεύει ως προς την τροποποιηθείσα τιμή. Στην τελευταία αυτή περίπτωση θα καταβάλλετε το τίμημα, το οποίο αναγραφόταν κατά το χρόνο της παραγγελίας.
Η Εταιρεία στα πλαίσια της καλή πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε τιμές των Εμπορευμάτων που αναγράφονται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των τιμών.
Η Εταιρεία μας ακολουθεί ελεύθερη τιμολογιακή πολιτική με βάση την εμπορική στρατηγική της, πάντοτε στο πλαίσιο της προβλεπόμενης νομοθεσίας, ιδίως δε των διατάξεων περί προστασίας του ανταγωνισμού (θεμιτού και αθέμιτου). Ως εκ τούτου είναι πιθανό να διαπιστωθεί διαφορά στις τιμές των Εμπορευμάτων που πωλούνται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα από άλλα όμοια προϊόντα που πωλούνται σε άλλα σημεία πώλησης, δεδομένου μάλιστα ότι η Εταιρεία μας προβαίνει κατά καιρούς σε προσφορές προϊόντων ή σε άλλες προωθητικές ενέργειες οποτεδήποτε το κρίνει απαραίτητο. Επίσης, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα και εσείς το αποδέχεσθε, να τροποποιεί τις αναγραφόμενες τιμές και να αλλάζει ή/και αποσύρει τις προσφορές οποτεδήποτε με ή χωρίς προηγούμενη ειδοποίησή σας.
7. Πληρωμή – Έξοδα Αποστολής
7.1.Πληρωμή
Για αποστολές Εμπορευμάτων εντός Ελλάδας, η Εταιρεία δέχεται πληρωμές με (α)πιστωτική/ χρεωστική κάρτα ή ψηφιακό πορτοφόλι (Masterpass), (β) PayPal, (γ) κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και (δ) Αντικαταβολή .
(α)Εάν επιλεγεί ως μέθοδος πληρωμής η πιστωτική /χρεωστική κάρτα (αποδεκτές κάρτες είναι η Visa, η Maestro, η MasterCard, η American Express η Diners) ή ψηφιακό πορτοφόλι (Masterpass), θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα βρείτε στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Στην περίπτωση αυτή, παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής είτε ολόκληρου του ποσού εφάπαξ είτε μέσω ορισμένου κάθε φορά αριθμού άτοκων δόσεων. Για την δυνατότητα αυτή θα παρέχεται σχετική ενημέρωση κατά το τελικό στάδιο καταβολής του τιμήματος. Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας στη φόρμα παραγγελίας, θα παραπεμφθείτε (be re-directed) σε ειδική προστατευμένη σελίδα της συνεργαζόμενης με την Εταιρεία τράπεζας, στην οποία θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας, τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας της κάρτας σας, καθώς και οποιοδήποτε άλλο στοιχείο κρίνει η εν λόγω τράπεζα για την ασφαλή συναλλαγή σας. Εφιστάται η προσοχή σας, όπως, κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας της πληρωμής από τη συνεργαζόμενη τράπεζα και έως την επιβεβαίωση της επιτυχούς ολοκλήρωσης της συναλλαγής σας, αποφύγετε την διακοπή της επεξεργασίας της συναλλαγής. Οι συναλλαγές με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή ψηφιακό πορτοφόλι (Masterpass) θα διεκπεραιώνονται μέσα από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες της παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών τραπέζης με την οποία είναι συμβεβλημένη η Εταιρία. Είστε ο μόνος υπεύθυνος για την ορθή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας και των κωδικών ενεργοποίησης (username & password) του wallet σας και θα πρέπει η κάρτα / το wallet που χρησιμοποιείτε για την εκάστοτε συναλλαγή να σας ανήκει. Η Εταιρία, για λόγους ασφαλείας, δεν αποθηκεύει τα στοιχεία καμίας πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή του wallet σας για μελλοντική χρήση, επομένως πρέπει να επανεισάγετε τα στοιχεία κάθε φορά που θέλετε να προβείτε σε νέα αγορά. Με την εισαγωγή των απαιτούμενων στοιχείων πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, ή του wallet σας δηλώνετε ρητώς ότι έχετε το νόμιμο δικαίωμα χρήσης της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή του wallet σας. Σε περίπτωση που η κάρτα σας ή η προεπιλεγμένη κάρτα του του wallet σας δεν έχει χρήματα, η συναλλαγή δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί, οπότε φροντίστε να υπάρχει επαρκές υπόλοιπο. Οι συναλλαγές σας προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (ψηφιακό πιστοποιητικό κρυπτογραφημένο με SSL 128-bit, έλεγχος του τριψήφιου κωδικού ασφαλείας της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας (CVV), επιπρόσθετα συστήματα ασφαλείας online συναλλαγών όπως το Verified By Visa™ από την Visa® ή το SecureCode™ της MasterCard®, American Express Safe Key), τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορεί η Εταιρεία να εγγυηθεί ότι μπορεί να αποτρέψει την παράνομη χρήση πληροφοριών από μη εξουσιοδοτημένα τρίτα μέρη. Επίσης, η Εταιρία δεν ευθύνεται για τη μη πραγματοποίηση χρεώσεων ή δεσμεύσεων ποσών με πιστωτική/χρεωστική κάρτα σε περίπτωση υπαιτιότητας της παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών Τραπέζης ή του παρόχου Διαδικτυακών Υπηρεσιών (Internet Service Provider ή ISP).
i) Πριν την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα γίνεται προέγκριση της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας με δέσμευση του συνολικού ποσού (τίμημα και τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) προκειμένου να γίνει και η αντίστοιχη δέσμευση του (ων) Εμπορεύματος(ων) που θα σας αποστείλουμε. Σε περίπτωση που στο στάδιο της επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την προέγκριση σας, τότε η Εταιρεία θα έρχεται σε επαφή μαζί σας με έναν από τους τρόπους που αναφέρεται στο άρθρο 5.2.2. ανωτέρω προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για το θέμα αυτό. Εφόσον κανένας από τους προβλεπόμενους τρόπους επικοινωνίας μαζί σας δεν καταστεί εφικτός για οποιονδήποτε λόγο εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας θα ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά αίτημα προς εμάς. Στην περίπτωση αυτή θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση επιτυχούς προέγκρισης, η οριστική χρέωση της κάρτας σας γίνεται με την αποστολή του/των Εμπορεύματος/των προς εσάς. Το ποσό χρέωσης εκτός από την αξία του παραγγελθέντος Εμπορεύματος/ων, περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής σύμφωνα με τον όρο 7.2. κατωτέρω.
ii) Σε περίπτωση που σε οποιοδήποτε σημείο, μολονότι έχει ληφθεί η ως άνω προέγκριση και έχουν αποσταλεί σε εσάς το/τα Εμπόρευμα/τα που έχετε παραγγείλει, τυχόν εκ παραδρομής ή/και λόγω τεχνικού ή άλλου προβλήματος ή/και για οποιονδήποτε άλλο λόγο και αιτία δεν έχει γίνει η οριστική χρέωση της κάρτας σας με το αναλογούν τίμημα και τα έξοδα, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να προβεί στην οριστική χρέωση του ποσού και των εξόδων που αντιστοιχούν σε εκτελεσθείσα παραγγελία σας σε οποιοδήποτε μεταγενέστερο στάδιο, σε οποιοδήποτε χρονικό σημείο. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα πρέπει είτε να είστε παρόντες εσείς οι ίδιοι κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την ταυτότητά σας, είτε να είναι παρών εξουσιοδοτημένος κάτοχος με την ταυτότητά του. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε θα πρέπει να είναι παρόντες κατά την παραλαβή της παραγγελίας, είτε ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας με την ταυτότητά του, είτε σχετικά εξουσιοδοτημένος υπάλληλος της εταιρείας με την ταυτότητά του.
(β) Εάν επιλεγεί ως μέθοδος πληρωμής η πληρωμή με PayPal, μπορείτε να στείλετε τις πληρωμές σας on-line χρησιμοποιώντας έναν από τους προβλεπόμενους τρόπους πληρωμής, όπως πιστωτική κάρτα, χρεωστική κάρτα, προπληρωμένη κάρτα ή τραπεζικό λογαριασμό. Όταν επιλέγετε PayPal ως μέθοδο πληρωμής, μεταβαίνετε στην επίσημη ιστοσελίδα του PayPal, μέσω της οποίας διενεργείτε την πληρωμή σας. Εάν δεν έχετε ήδη λογαριασμό PayPal, μπορείτε να δημιουργήσετε λογαριασμό κατά τη διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού που περιγράφεται στην επίσημη ιστοσελίδα της Paypal. Η σελίδα του Paypal μπορεί να προβληθεί στα Αγγλικά, τα Γαλλικά και τα Ισπανικά, δυστυχώς όχι στα Ελληνικά. Γι’ αυτό εάν δεν γνωρίζετε κάποιες από αυτές τις γλώσσες, καλό θα ήταν να βρείτε κάποιον να σας βοηθήσει στη διαδικασία δημιουργίας του λογαριασμού σας. Βοήθεια θα χρειαστείτε μόνο για την αρχική εγγραφή στην υπηρεσία καθώς ο τρόπος πληρωμής στα ηλεκτρονικά καταστήματα με Paypal γίνεται πολύ απλά και δεν χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις αγγλικών. Στο PayPal, μπορείτε να επιλέξετε πώς επιθυμείτε να εκτελέσετε την πληρωμή σας (παραδείγματος χάριν, χρησιμοποιώντας πιστωτική κάρτα) και να αποστείλετε στη συνέχεια την πληρωμή στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Σε περίπτωση που ο λογαριασμός σας δεν έχει χρήματα, η συναλλαγή δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί, οπότε φροντίστε να υπάρχει επαρκές υπόλοιπο. Οι συναλλαγές σας προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (ψηφιακό πιστοποιητικό κρυπτογραφημένο με SSL 3.0, 128 bit encryption) και για τα δεδομένα των πιστωτικών καρτών & λογαριασμών, ειδικούς προστατευμένους από τείχος προστασίας (firewall) διακομιστές (servers) μη συνδεδεμένους στο διαδίκτυο , τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορεί η Εταιρεία να εγγυηθεί ότι μπορεί να αποτρέψει την παράνομη χρήση πληροφοριών από μη εξουσιοδοτημένα τρίτα μέρη. Επίσης, η Εταιρία δεν ευθύνεται για τη μη πραγματοποίηση χρεώσεων ή δεσμεύσεων ποσών με πιστωτική/χρεωστική κάρτα σε περίπτωση υπαιτιότητας του παρόχου της υπηρεσίας.
(γ) Εάν επιλεγεί ως μέθοδος πληρωμής η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα πρέπει να προεξοφλήσετε την παραγγελία σας (και τα τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) στο σύνολό της ενιαία και όχι τμηματικά σε έναν από τους λογαριασμούς της Εταιρείας που εμφανίζονται στο αντίστοιχο πεδίο πληρωμής σε τραπεζικό λογαριασμό, θέτοντας ως αιτιολογία κατάθεσης το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Ο αριθμός παραγγελίας θα αναγράφεται στο e-mail που θα λάβετε αμέσως μόλις γίνει η καταχώρηση της παραγγελία σας. Η σχετική κατάθεση πρέπει να ολοκληρωθεί εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας Μετά την ως άνω κατάθεση, θα πραγματοποιηθεί η δέσμευση των Εμπορευμάτων που περιλαμβάνονται στην παραγγελία σας από εμάς.
Μετά τη επιβεβαίωση της κατάθεσης του συνολικού ποσού της παραγγελίας σας ακολουθείται η διαδικασία της επεξεργασίας και της επιβεβαίωσης παραγγελίας και σας αποστέλλονται τα σχετικά ηλεκτρονικά μηνύματα ή/και μήνυμα ή/και επικοινωνία στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει. Σε περίπτωση μη επιβεβαίωσης της κατάθεσης του συνολικού ποσού της παραγγελίας σας εντός της ανωτέρω προθεσμίας της μίας (1) εργάσιμης ημέρας αντίστοιχα, η παραγγελία σας θα ακυρώνεται αζημίως και η σύμβαση πώλησης θα λογίζεται ως μηδέποτε καταρτισθείσα λόγω υπαναχωρήσεώς σας. Στην τελευταία αυτή περίπτωση θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει.
(δ) Αν επιλέξετε την αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής (μόνο για την Ελλάδα) θα πρέπει να πληρώσετε την υπηρεσία ταχυμεταφορών( courier) κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, διαφορετικά η παραγγελία δεν θα παραδίδεται. Σε περίπτωση που η συνολική αξία της παραγγελίας σας υπερβαίνει τα 499 € δεν υπάρχει δυνατότητα αποστολής με αντικαταβολή. Το επιπλέον κόστος για την υπηρεσία της αντικαταβολής είναι 2 €.
Ανεξαρτήτως του τρόπου πληρωμής που θα επιλέξετε υπάρχει η δυνατότητα επιλογής έκδοσης είτε αποδείξεως λιανικής είτε τιμολογίου. Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρείες και σε ελεύθερους επαγγελματίες, εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: επωνυμία εταιρείας, ΑΦΜ, ΔΟΥ και επάγγελμα για τους ελεύθερους επαγγελματίες. Το τιμολόγιο/απόδειξη θα αποστέλλεται με την παραγγελία σας. Επίσης, ανεξαρτήτως του τρόπου πληρωμής που θα επιλέξετε, δικαιούστε επιστροφή χρημάτων εάν αποφασίσετε να επιστρέψετε το Εμπόρευμα σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.
7.2.Έξοδα Αποστολής
Με την επιφύλαξη τυχόν ειδικότερων χρεώσεων που θα προβλέπονται ρητώς στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα και σε κάθε περίπτωση στην επιβεβαίωση παραγγελίας σας, γενικά το κόστος αποστολής έχει ως ακολούθως:
– για παραγγελίες συνολικής αξίας έως και 50 € με ΦΠΑ, το κόστος αποστολής είναι 3με ΦΠΑ σε όλη την Ελλάδα και
– για παραγγελίες συνολικής αξίας άνω των 50 € με ΦΠΑ, η αποστολή γίνεται ΔΩΡΕΑΝ σε όλη την Ελλάδα.
8. Ασφάλεια Εμπορικών Συναλλαγών
Η Εταιρεία αναγνωρίζει ως μείζονος σημασίας το θέμα της ασφάλειας των δεδομένων και των συναλλαγών και για το λόγο αυτό έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την διασφάλισή τους. Το Ηλεκτρονικό Κατάστημα σας προστατεύει από τυχόν υποκλοπές στοιχείων με την μέθοδο αποκρυπτογράφησης αυτών μέσω της χρήσης του πρωτοκόλλου ComodoSSL (SecureSocketsLayer) για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές.
Οι Προσωπικές πληροφορίες είναι κωδικοποιημένες και κρυπτογραφημένες με σύνδεση 256- bitSSL σε μια προσπάθεια αποτροπής της παραβίασης, ανάγνωσης, πρόσβασης και επεξεργασίας των πληροφοριών αυτών από μη εξουσιοδοτημένα άτομα. Το πρωτόκολλο SSL (SecureSocketsLayer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (websites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών ( webservers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή ( server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά.
Ωστόσο η Εταιρεία δε μπορεί να εγγυηθεί την επιτυχία της παραπάνω προσπάθειας, δεδομένου ότι η αποστολή εμπιστευτικών πληροφοριών μέσω υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν αποτελεί τον πλέον ασφαλή τρόπο αποστολής, καθώς ενέχει κινδύνους ανάγνωσης των πληροφοριών αυτών από τρίτα πρόσωπα, μη εξουσιοδοτημένα.
Η Εταιρεία δεν έχει πρόσβαση στα τραπεζικά σας δεδομένα, και δεν αποθηκεύει πληροφορίες σχετικές με την τράπεζα σας ή με την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα. Επομένως παρακαλείσθε να εισάγετε τις λεπτομέρειες σχετικά με την πληρωμή σας σε κάθε παραγγελία που πραγματοποιείτε σε μας.
Η Εταιρεία δεν θα ευθύνεται για τυχόν ζημία (άμεση ή έμμεση – θετική, αποθετική) από παράνομη ή χωρίς εξουσιοδότησης χρήση της κάρτας σας.
Η Εταιρεία δεν θα ευθύνεται για τυχόν ζημιά που προκληθεί στον εξοπλισμό του υπολογιστή σας από ιούς, worms, προγράμματα spyware, ή άλλα παρεμφερή κατά τη διάρκεια της σύνδεσης σας με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε πρόγραμμα anti-virus, firewalls και ότι τα υπόλοιπα προγράμματα προστασίας του υπολογιστή σας είναι ενημερωμένα.
9. Παράδοση Εμπορευμάτων
9.1.Κατά την παρούσα χρονική στιγμή, η Εταιρεία διενεργεί παραδόσεις αποκλειστικά εντός της Ελληνικής Επικράτειας.
Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση που εισάγετε ή επικοινωνείτε τηλεφωνικά στην περίπτωση των τηλεφωνικών παραγγελιών είναι σωστή.
Η παράδοση των Εμπορευμάτων θα πραγματοποιείται από συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα – Σάββατο 09:00-17:00), στις οποίες η Εταιρεία προωθεί τα προσωπικά στοιχεία σας, όπως ονοματεπώνυμο και διεύθυνση αποστολής, έτσι ώστε να καθίσταται εφικτή η παράδοση και εκτέλεση των παραγγελιών. Κατά τη συμπλήρωση της ειδικής φόρμας παραγγελίας σας, καλείσθε να αποδεχθείτε (ενεργητικώς δια πράξεως/ηλεκτρονικής επιλογής) την Πολιτική Απορρήτου του Ηλεκτρονικού Καταστήματος με την ηλεκτρονική επιλογή «Αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου», στο περιεχόμενο της οποίας θα έχετε πρόσβαση πριν την αποδοχή του περιεχομένου της επιλέγοντας το σχετικό διαθέσιμο σύνδεσμο ( link). Δια της ως άνω επιλογής συναινείτε ανεπιφύλακτα στην προώθηση των προσωπικών σας στοιχείων και δεδομένων για το σκοπό της αποστολής των παραγγελθέντων Εμπορευμάτων.
9.2.Συγκεκριμένα, δυνάμει του βασικού χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών οι παραδόσεις έχουν ως εξής:
– στις πρωτεύουσες νομών εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από την αποστολή των Εμπορευμάτων στον μεταφορέα (εκτός από νησιά) και
– στις λοιπές περιοχές εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την αποστολή των Εμπορευμάτων στον μεταφορέα. Εξαιρούνται απομακρυσμένες περιοχές, που οι παραγγελίες μπορεί να παραδοθούν εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών.
9.3. Η Εταιρεία και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη παράδοση σε εσάς των Εμπορευμάτων που έχετε παραγγείλει βάσει του ως άνω χρονοδιαγράμματος. Με την παράδοση της παραγγελίας σας στον εκάστοτε συνεργάτη ταχυμεταφορέα, θα σας αποστέλλεται σχετικό μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και στο κινητό τηλέφωνο που μας έχετε δηλώσει, το οποίο θα σας ενημερώνει για την παράδοση του/των παραγγελθέντος/των Εμπορεύματος/των στον ταχυμεταφορέα και το χρονοδιάγραμμα παράδοσης σε εσάς. Επισημαίνεται ωστόσο ότι οποιοδήποτε χρονοδιάγραμμα παράδοσης έχει τεθεί, είναι μόνο ενδεικτικού χαρακτήρα. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Ενδεικτικώς δεν ευθύνεται για αιτίες καθυστέρησης παράδοσης, που οφείλονται σε καθυστερήσεις σε τελωνεία, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν την παράδοση των προϊόντων στις αποθήκες τις εταιρείας μας από τους προμηθευτές μας κλπ. Στην περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η Εταιρεία θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε παραχωρήσει προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου Εμπορεύματος.
9.4. Μπορείτε να ελέγχετε την κατάσταση της παραγγελίας σας ανά πάσα στιγμή στην ενότητα ” Ο λογαριασμός μου” και στην υπο-ενότητα ” Οι παραγγελίες μου “, αφού συνδεθείτε στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα με τους κωδικούς σας και τηλεφωνικά στην περίπτωση των τηλεφωνικών παραγγελιών.
Παρακαλείσθε να εισάγετε ως διεύθυνση παραλαβής, διεύθυνση στην οποία θα βρίσκεστε, είτε εσείς οι ίδιοι αυτοπροσώπως, είτε κάποιος παραλήπτης της παραγγελίας σας κατά τις εργάσιμες ώρες, όπως για παράδειγμα στο χώρο εργασίας σας. Εάν δεν βρίσκεστε εσείς οι ίδιοι αυτοπροσώπως ή κάποιος εξουσιοδοτημένος παραλήπτης προκειμένου να παραλάβει και να υπογράψει για την παραγγελία για λογαριασμό σας στ oν τόπο παραλαβής, θα ενημερώνεστε σχετικά με σημείωμα που θα τοποθετείται στο γραμματοκιβώτιό σας, ενώ θα σας γνωστοποιείται από πού μπορείτε να παραλάβετε τα πακέτα – δέματα Εμπορευμάτων που έχουν αποσταλεί. Ειδικά στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα πρέπει είτε να είστε παρόντες εσείς οι ίδιοι κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την ταυτότητά σας, είτε να είναι παρών εξουσιοδοτημένος κάτοχος με την ταυτότητά του. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε θα πρέπει να είναι παρόντες κατά την παραλαβή της παραγγελίας, είτε ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας με την ταυτότητά του, είτε σχετικά εξουσιοδοτημένος υπάλληλος της εταιρείας με την ταυτότητά του. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε η πιστωτική/χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιείτε να είναι εταιρική. Δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία τη αντίστοιχης εταιρείας. Επίσης κατά την παράδοση θα πρέπει να είναι παρών ο εξουσιοδοτημένος κάτοχος με τη πιστωτική κάρτα και τη ταυτότητα του. Σε αντίθετη περίπτωση θα ενημερώνεστε σχετικά με σημείωμα που θα τοποθετείται στο γραμματοκιβώτιό σας, ενώ θα σας γνωστοποιείται από πού μπορείτε να παραλάβετε τα πακέτα – δέματα Εμπορευμάτων που έχουν αποσταλεί. Σε περιπτώσεις που δέμα/τα επιστρέφεται/ονται στην Εταιρεία λόγω μη παραλαβής από εσάς ή λόγω δήλωσης λανθασμένης διεύθυνσης, η Εταιρεία θα επιστρέφει τα χρήματα πληρωμής αλλά όχι τα έξοδα αποστολής.
10. Κυριότητα προϊόντων
Η Εταιρεία μας διατηρεί την κυριότητα του/των Εμπορεύματος/των που επιλέγετε μέχρι την ολοσχερή εξόφληση του ποσού που απαιτείται για την αγορά αυτού/ών και υπό την προϋπόθεση ότι τέτοια καταβολή έχει λάβει χώρα. Στην περίπτωση κατά την οποία η Εταιρεία προβεί σε οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων προς εσάς, υπό τους κατωτέρω υπό 12 αναλυτικώς περιγραφόμενους όρους και προϋποθέσεις, η κυριότητα του/των Εμπορεύματος/των επαναμεταβιβάζεται στην Εταιρεία μας.
11. Κίνδυνος απώλειας
Ο κίνδυνος των Εμπορευμάτων μεταβιβάζεται σε εσάς από την στιγμή που τα παραλαμβάνετε.
12. Πολιτική Υπαναχώρησης – Επιστροφής Εμπορευμάτων
12.1.Υπαναχώρηση μετά την Παραλαβή του Εμπορεύματος
(α)Μετά την αποστολή/παραλαβή του Εμπορεύματος – κι εφόσον είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας (εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική), τότε έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα πωληθέντα Εμπορεύματα αζημίως (εξαιρουμένων των εξόδων επιστροφής στην περίπτωση που επιλέξετε δική σας εταιρεία courier/απλή ταχυδρομική ή άλλο τρόπο μεταφοράς, ήτοι όχι την μεταφορική με την οποία συνεργάζεται η Εταιρεία, οπότε τα σχετικά έξοδα τα αναλαμβάνετε εσείς ) και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των Εμπορευμάτων, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των Εμπορευμάτων. Για την άσκηση του ως άνω δικαιώματος για υπαναχώρηση, θα σας αποστέλλεται σχετική φόρμα υπαναχώρησης (Φόρμα Επιστροφής) με την παράδοση του/των Εμπορεύματος/των και θα μας αποστέλλετε την/τις τυχόν επιστροφή/επιστροφές σας στη ηλ.διεύθυνση sales@megusto.com.gr
Διευκρινίζεται ότι η άσκηση του ως άνω δικαιώματος (αποστολή του αιτήματος και του/των Εμπορεύματος/ων) θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός των ως άνω δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του Εμπορεύματος/ων (απόδειξη ημερομηνίας παραλαβής: η σφραγίδα του courier ή του ταχυδρομείου ή σε κάθε άλλη περίπτωση οποιαδήποτε άλλη επίσημη ένδειξη της ημερομηνίας παραλαβής του του/των Εμπορεύματος/ων).
(β)Για λόγους υγιεινής δεν επιστρέφονται και δεν αλλάζονται:
§ Καλλυντικά και αρώματα
§ Κάλτσες και καλσόν
§ Εσώρουχα
§ Μαγιό
Επίσης, ορισμένα Εμπορεύματα που διατίθενται μέσω της Εταιρείας μπορούν να υποστηρίζονται μόνο από τον κατασκευαστή τους. Σε αυτή την περίπτωση, το Εμπόρευμα θα πωλείται με την εγγύηση του κατασκευαστή του. Γι’ αυτό τον λόγο, σας παρακαλούμε να επικοινωνείτε πρώτα με τον κατασκευαστή για θέματα που αφορούν το Εμπόρευμα. Εάν ο κατασκευαστής είναι αδύνατον να συμμορφωθεί, η Εταιρεία θα επιστρέφει την τιμή αγοράς του συγκεκριμένου Εμπορεύματος, αλλά δεν θα έχει σύμφωνα με το νόμο καμία περαιτέρω υποχρέωση.
(γ) Στην περίπτωση που ασκήσετε το ως άνω δικαίωμα υπαναχώρησης εντός της ως άνω αναφερομένης αποκλειστικής προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του/των Εμπορεύματος/των, η Εταιρεία θα προχωρήσει στη διαδικασία επιστροφής σε έκαστο εξ υμών άτοκα του ποσού που έχει καταβάλει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής από την Εταιρεία του επιστραφέντος/ων Εμπορεύματος/των. Η Εταιρεία δικαιούται να αναστείλει-παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω το/τα Εμπόρευμα/τα.
(δ) Η επιστροφή μπορεί να γίνει είτε με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας, είτε με πίστωση της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας. Εάν γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας, θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email και συγκεκριμένα στο support@bloobox.gr για τον αριθμό λογαριασμού σας ( IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς για το Εμπόρευμα που μας έχετε επιστρέψει.
Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της πιστωτικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας είτε ηλεκτρονικά στο e-mail support@megusto.com.gr και στο τηλέφωνο 232141-02172 (αστική χρέωση), [ώρες επικοινωνίας: Δευτέρα-Παρασκευή 9πμ-6μμ. ], εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών.
(α) Η Εταιρεία λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα Εμπορεύματα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα Εμπορεύματα να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε Εμπόρευμα με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.
(β) Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε δεδομένης της ευθύνης της Εταιρείας για πραγματικά ελαττώματα σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του ΑΚ και Ν. 2251/1994, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλέφωνο του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών της Εταιρείας 210-3408450 (αστική χρέωση), [ώρες επικοινωνίας: Δευτέρα-Παρασκευή 9πμ-6μμ. ], δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο εμπόρευμα προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας προς υπαναχώρηση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας προς υπαναχώρηση και επιστροφή των καταβληθέντων χρημάτων, η επιστροφή/πίστωση των χρημάτων σας μπορεί να γίνει, είτε με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας, είτε με πίστωση της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας. Εάν γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας, θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email και συγκεκριμένα στο support@bloobox.gr για τον αριθμό λογαριασμού σας ( IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς για το Εμπόρευμα που μας έχετε επιστρέψει.
Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της πιστωτικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός δέκα (10) ημερών.
13. Διαδικασία Υπαναχώρησης / Επιστροφής Ελαττωματικών Εμπορευμάτων
(α) Η διαδικασία για την επιστροφή των Εμπορευμάτων που έχετε παραγγείλει από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μας είναι απλή. Συγκεκριμένα:
Θα λαμβάνετε Φόρμα Επιστροφής στην οποία αναγράφονται τα στοιχεία της παραγγελίας σας (ο αριθμός της παραγγελίας), τα παραγγελθέντα Εμπορεύματα, ο αριθμός παραστατικού πώλησης/αγοράς και η ημερομηνία έκδοσής του καθώς και τα στοιχεία σας [Τικάρετε το/τα Εμπόρευμα/τα που θέλετε να επιστρέψετε [σημειώνετε τον λόγο της επιστροφής – αποστέλλετε το/τα Εμπόρευμα/τα μαζί με τη Φόρμα Επιστροφής στη διεύθυνση που θα αναγράφεται κάθε φορά στη Φόρμα Επιστροφής.
(β) Σε κάθε περίπτωση επιστροφής κατά τα ανωτέρω υπό 12 θα πρέπει το Εμπόρευμα να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα Εμπορεύματα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από εσάς, πλήρη και χωρίς φθορές (φέροντα τις ετικέτες με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και την αξία τους, τις υπόλοιπες ετικέτες και τα αυτοκόλλητά τους) και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το/τα Εμπόρευμα/τα (να συμφωνεί με τους κωδικούς της Εταιρείας) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ).
(γ) Σε κάθε περίπτωση επιστροφής κατά τα ανωτέρω υπό 12 η επιστροφή γίνεται μέσω της ACS με χρέωση της Εταιρείας. Εφόσον η επιστροφή γίνει με άλλη εταιρεία courier το κόστος επιστροφής θα επιβαρύνει εσάς.
22. Τροποποίηση των όρων του παρόντος – Δυνατότητα διαχωρισμού
Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις πώλησης οιαδήποτε στιγμή. Θα υπόκεισθε στους όρους πώλησης, που είναι σε ισχύ τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή που προβαίνετε σε παραγγελία του /των Εμπορεύματος/Εμπορευμάτων, εκτός εάν οιαδήποτε τροποποίηση στους όρους αυτούς απαιτείται να λάβει χώρα εκ του νόμου ή δημόσια αρχή (στην περίπτωση αυτή η εν λόγω τροποποίηση μπορεί να εφαρμόζεται σε παραγγελίες που έχουν γίνει προηγουμένως από εσάς). Η Εταιρεία αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους. Εάν οποιαδήποτε διάταξη εκ των ανωτέρω όρων διαπιστωθεί ότι είναι άκυρη, ανίσχυρη ή καταστεί εκτός ισχύος, παύει αυτοδικαίως να ισχύει και αφαιρείται από το παρόν, χωρίς σε καμία περίπτωση να θίγεται η ισχύς των λοιπών όρων.